Jumaat, 9 Julai 2010

menuju kejayaan =))

Pagi tadi kena bangun awal..adusss...mengantuk sih..umi kesayangan aku tak sihat..mabuk dan muntah-muntah..dia hanya ketawa bila aku kata 'nk dpt adik baru kot' oh,tidak!!!!!!!! cukuplah 5 org adik yg aku jaga sebelum ini...aku mahu rehat...hahahaha apa pun.hal itu mustahil untuk berlaku..dan hari ini,ada perkhabaran gembira untukku...Aku dapat capai target yg aku impikan dalam Malaysian University English Test (MUET) yg aku ambil pada MidYear lalu..walau xterlalu terror,at least aku xpayah nk mengulangi paper MUET yg menyesakkan kepala otak aku ni bila di universiti nnti...aku bleh grad dengan senang hati..yeahh!! ada jugak khabar gembira setelah aku melalui cerita duka sebelum ini..xsabar nk menunggu keputusan rayuan minggu depan..aku pasrah dengan apa yg Allah kurniakan kepada aku selepas ini..mungkin ada hikmah disebaliknya..mana-mana yg aku dpt selepas ini aku tetap akan pergi demi meneruskan perjuanganku setelah berjaya grad di matrikulasi..=P degree!!!! i'm still waiting for u...long time ago...until now...hope dpt kos yg aku inginkan...berkaitan Chemistry...Minggu depan gaji keluar...so, aku nk bershopping dan berjalan-jalan..hahaha sebelum pergi meninggalkan bumi Melaka yg tercinta ini,aku mahu makan angin disini..gaji oh gaji....di manakah dikau...aku rindu!!!!!!!

2 ulasan: