Jumaat, 9 Julai 2010

di saat-saat akhir

sambungan cerita cintaku..=)

Tak tidur malam aku dibuatnya bila dpt something yg berharga dri someone yg aku minat selama ini....gambar itu aku tatap sebelum tidur..habis semua isi rumah aku cerita perihal gambar dan siapa gerangan yg memberinya. esok zirah dan fatin akan tiba di Melaka dan aku harus membawa dorg berjln2 di sekitar Melaka. aku mahu tidur awal mlm ini tetapi mataku tidak mahu lelap..kerana?? kerana 'abg botak' ku....


Yes!! berjalan-jalan aku hari ini..aku sudah merancang terlebih dulu ingin mengajak dorg ke mana. Setiba sahaja dorg ke Melaka, kitorg pergi ke Mahkota Parade cz zirah nk shopping kasut while fatin nk sibuk mencari something untuk bf nye..dan aku?? mana dtg nk bg bf...hahaha aku hnya sebagai co-pilot dorg untuk berjln sekitar melaka. scra tiba-tiba, aku terserempak dengan 'abg botak' yg sedang rounding di sekitar mp..adoi..ape yg dia buat disini..aku xtau cmna nk membuat reaksi muka..finally,hanya senyuman manis yg kuberikan kepadanya.. klau boleh aku nk je tegur or ckp 'thanks' atas pemberian dia semalam tp perkataan itu xterkeluar bila berhadapan dengannya..hanya debaran yg xterkira di hati..lub dab..lub dab..perghhhhh,lupakan kisah dia! selepas MP, kami pergi berjln2 di Jonker Walk untuk memenuhi hasrat Fatin yg teringin mau tau apa sebenarnya Jonker Walk tu..haha Then,dlm pukul 10 mlm,kami pn blik ke rumah..keesokan harinya,kami bertolak ke Kuala Lumpur.Tiba di Bukit Jalil..kwn aku,Alia yg menetap di USJ mengambil kami..Selepas itu, kami merayau-rayau di Sunway Pyramid..mcm-mcm yg kitorg borakkan..yelah, hampir 3 bulan tidak berjumpa..kalau dulu,tidur sebilik,makan sepinggan,semuanya bersama-sama....kitorg rindu saat-saat begitu..sampai di Sunway, kitorg mencari destinasi pertama yg sgt2 penting iaitu FOOD COURT..perut sudah mula berkeroncong hebat..destinasi makan kami adalah di restoran ayam penyet yg sememangnye mknn feveret aku di KMJ..then,kami bershopping di JJ, main Ice Skating dan akhirnya balik rumah dengan kepenatan..

Family Alia menyambut kedatangan kami bagaikan tetamu VIP..buat BBQ ayam, Garlic Bread,salad, dan akhirnya anggur sebagai pencuci mulut..Kenyang giler kami mlm tu..letak kepala kt bantal saja,aku terus??Zzzzzzz tido! Subuh pn sampai xtersedar..badan aku sakit giler lepas main ice skating tu..sumpah aku xkn main lagi..wat penat badan je..huh! Then, kami bertiga pn pulang ke Melaka. hmm..xde pape yg aku belikan untuk 'someone tu'. aku xtahu apa hadiah yg sesuai untuk dia..xpelah,aku ingat nk bagi sekeping card untuk dia je nnti waktu hari aku last keje kt situ..hanya tinggal 6 hari aku bekerja ditempat keje aku.Rasa sebak menyelinap dalam hati..Adakah aku telah jatuh cinta lagi??? oh,tidakk!!!!!!

2 ulasan:

  1. owh...bestnya makan angin jalan2 kan...mmm..!

    BalasPadam
  2. memg best!!!!!!!! hehehe mkn free cz de org sponsor....=P

    BalasPadam