Selasa, 27 Julai 2010

aku mahasiswi UPSI

2nd day bergelar mahasiswi...huhu semalam,penat dan asyik sesat je...besar dan complicated susunan bangunan UPSI ni...tension aku..xmkn pn satu hari...resultnya,perut masuk angin,mule la dtg migrain aku dan muntah2..salah aku jugak cz xmkn....berjauhan dengan family dan si dia..aku mula rindu...tp apa bleh buat..terpaksa demi cita-cita..hanya air mata peneman setia...aku memg mcm ni..ntahla..nk kata xberdikari pn xjgk..tp aku memg xbleh berjauhan dgn org yg dekat ngan aku..klo cousin aku dtg rumah lama-lama n then blek semula pn aku akan terasa kehilangan dia...susah cmni...klo dulu msa kat matrik,setiap minggu umi dan abah bleh dtg melawat aku sbb dekat ngan rumah..40 minit da sampai...ni......silap2 3 jam setengah baru sampai tg malim ni..
aku kene dok umah sewa cz kolej kediaman da penuh. aku harap rakan sewa aku semua okey2 cz aku xpenah dok umah sewa pn sebelum ni..nasib baik pemilik rumah ni ade sediakan wifi..bolehla aku online hari2..hahaha panjang lagi perjalanan aku kt sini..aku harap semua berjalan dgn lancar..hari ni nisfu syaaban..semua ahli keluarga aku puase..aku ingtkan aku dpt la puase ngan dorg sekali...rupanya xdpt..=((
Ok....aku rase smpai sini je la ye..byk aku lom bereskan...td bru siap isi online PTPTN...byk lagi belom settle....untuk famili dan yg TERISTIMEWA, aku rindukan mereka sgt9!!!!!!!!!!!! infinity!

2 ulasan: