Jumaat, 20 Ogos 2010

BALIK!!!!!!!

perkataan tu memg perkataan keramat bg budak2 kolej or uni cm kitorg...hehehe tu je yg aku pk klo berjauhan ngan family...BALIK,BALIK dan BALIK...klo dulu kt matrik,smpai classmate aq gelarkan pengerusi PBSM..persatuan balik seMalaysia.....adoi...tp aku xkisah semua tu..yg penting aku tau....ade cuti lame sket je aku blek..klo agak-agak xcukup duit..aku rela tahan lapar nk beli tiket...pelik kn..aku xla rapat or manje giler ngan umi abah aku..tp xtaula knp aku xley berjauhan lame2 ngan dorg...cmne la agaknye lau aku kene posting jauh2 nnti...memang aku suh dorg aku g dok sne la nmpakye...hehehe diam xdiam da 11 hari hari kite berpuasa...xlame lagi Ramadhan akan tinggalkan kite...sedihnye...tahun ni da la xdpt g tarawih...umah aku jauh dari masjid dan surau...boleh je nk jln kaki..tp atas faktor2 keselamatan yg meruncing....aku xdibenarkan pergi oleh die...rase lain plak x g terawih...klo dlu...mkn sekejap je pastu tros g terawih sebb tkot tempat penuh..tp bile da sepuluh mlm terakhir tu...xpayah g awl2 sebb xramai orang pn..satu saf pempuan pn xpenuh..hehehe biaselah tu..mybe dorg sibuk beli keperluan raye...hari ni aq blik...jm 11.30 nnti..nk selesaikan masalah PTPTN...pastu nk jumpe adik ALEESYA NIGINA.....rindu die..nk jage die 2 mlm ni......tp yg sedih xdpt nk jumpe 'die' balik ni...tp xpelah....maybe die segan kot dtg selalu kt umah aku..padahal parents aku xkisah pn setakat jumpe stgh jam...berbual ramai-ramai plak tu...tp xpelah,aku hormati keputusan die...lagipn die tgh mengecat rumah family die...raya nnti kite jumpe ye,syg....hahahaha oppps....terlebey plak...
k,la....aku nk siap2 blek ni...nk kemas beg...adios!!

1 ulasan: