Isnin, 3 Januari 2011

pejam celik pejam celik.....da tahun 2011....
HAPPY NEW YEAR, YOU'LL..
semalam, aku selamat smpai di Tanjung Malim pkul 7 lebih...tu pn tumpang anak kwn mak aku..
biaselah last2 minit, tiket habeh....terpakse la tumpang org...sib baik ade..klo xde...abesla aku tersadai kt melaka tu...
td aku mula kelas untuk semester 2 ni...8 subjek aku terpaksa mengadap..hambek ko...
memang sah2 aku xleh blek smester ni..huhuhu xpela....berkorban sket...dlm hidup ni perlu berkorban kn..betul ckp ustaz aku...ustaz zainuddin....da lme x nmpak n jumpe die...ustaz kesayangan kami....hahaha (sebb die hensem kott) :p NOROL NIZAM!!!!!!! jgn jeles tau...awk paling nsem di hati sye...;))
oh ye, my bb g training kt pavillion 3 hari..hmmm, dtgla sini..:( da la rindu...tp kesian plak nk kene dtg sini berhabis duit..kesian die..aritu keje same2 ngan die, abes duit die sik beli makann tok aku je,....huhuhu
k la....ape aku merepek je ni kn....biasela ari pertama kedua ni mne de tugasan,assignment...hahaha tu yang heaven sgt...ok2...sye nk smbung bce novel...salam :O

Tiada ulasan:

Catat Ulasan